Türk insanı artık tatil için para harcıyor...

Oflaz turizm Sahibi Ozan Güven, Türkler'in de artık tatil alışkanlığı kazandığını ve tatili bir lüks değil de gereklilik olarak gördüğünü, tatil için para ayırmaktan ve harcamaktan da çekinmediğini söyledi.

Turizm Aktüel Turizm Aktüel 31/12/2019 23:40

Halil ÖNCÜ-KEMER

Kemer merkezde kurulu bulunan ve 2000 yılından bu yana A sınıfı seyahat acentesi olarak faaliyet gösteren Oflaz Turizm’den inanç turizmi atağı. Oflaz turizm Sahibi Ozan Güven, “ Bu yıl yelpazemize inanç turizmini de alıyoruz. Kemer Merkezli Türsab’a bağlı A sınıfı acentesi olarak, 2010 sezonundan itibaren Demre ve Efes’i kapsayan haftalık turlar başlatıyoruz. Bu konuda büyük talep var. İç turizme de büyük önem veriyoruz. Artık Türk insanı da tatil yapıyor ve turizmde önemli bir yer kaplayan iç turizm konusunda da tanıtımlarımıza önem verdik. Türk insanı tatil için para harcıyor ve bu da tüm sektöre yansıyor “dedi.

Kemer merkezli ve Akdeniz bölgesinde 2000 senesinden bu yana A sınıfı seyahat acentesi olarak faaliyet gösteren Oflaz Turizm, bu sezon için düğmeye bastı. MITT Moskova’ya katılacak olan Oflaz Turizm, burada çeşitli tanıtımlar ile hem Oflaz turizmin hem de Kemer’in tanıtımını yapacak.

“Geçen yıl Kemer’e Rus, Ukrayna ve Kazakistan başta olmak üzere 1498 aileyi yani 3000’e yakın kişiyi getirdik"...

Oflaz turizm Sahibi Ozan Güven, ‘’Kemer de bulunan 2 adet ofisimizle Kemer’de faaliyetlerimizi hali hazırda sürdürmekteyiz. Kemer bölgesi acentesi olduğumuzdan dolayı,buradaki hareket kabiliyetimiz daha yüksek,yöre insanları ve bölge otelleri ile ilişkilerimiz de son derece iyi.Acentemiz, diğer acentelerin aksine,sezonluk veya 3-5 aylık bir acenta olmamakla beraber,12 ay boyunca hizmet sunmaktadır.Faaliyetlerimiz arasında,uçak bileti satışı,otel rezervasyonları, incoming outgoing, günlük ve paket gezi organizasyonları,oto Kiralama ve taşımacılık,vize ve danışmanlık hizmetleri olarak sayabiliriz. 2000 yılından bu yana emin adımlarla büyüyoruz. Her geçen gün büyüyerek, gelen konuk sayısını arttırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Geçen yıl Kemer’e Rus, Ukrayna ve Kazakistan başta olmak üzere 1498 aileyi yani 3000’e yakın kişiyi getirdik. Bunun mutluluğunu yaşıyoruz.“dedi.

“İnanç turizmi başlatıyor, iç turizme büyük önem veriyoruz”...

Bu yıl Oflaz turizm olarak inanç turizmi adına yeni bir hazırlık yaptıklarını ve ürün yelpazeleri içine koyduklarını söyleyen Güven, “Bu yıl yelpazemize inanç turizmini de alıyoruz. Kemer Merkezli Türsab’a bağlı A sınıfı acentesi olarak, 2010 sezonundan itibaren Demre ve Efes’i kapsayan haftalık turlar başlatıyoruz. Bu konuda büyük talep var. Ayrıca iç turizme de büyük önem veriyoruz. Artık Türk insanı da tatil yapıyor ve turizmde önemli bir yer kaplayan iç turizm konusunda da tanıtımlarımıza önem verdik. Türk insanı tatil için para harcıyor ve bu da tüm sektöre yansıyor.”diye konuştu.

“İskandinav ve Rus turist potensiyelinin büyük bir bölümüne hizmet sunuyoruz”...

Oflaz turizm Sahibi Ozan Güven , 2005 yılından bu yana Tur Operatörlüğü diğer bir deyişle İncoming yapmakta olan Oflaz Tour’un Rusya başta olmak üzere,Kazakistan ve Ukrayna dan gelen misafirleri karşılamakta ve bu ülkelerdeki partnerleri ile olan çalışmalarını devam ettirdiklerini de ifade ederken, “ Oflaz Tour, Kemer bölgesinde,son yıllarda artmakta olan ve bölgede yerleşik olarak yaşayan İskandinav ve Rus turist potensiyelinin büyük bir bölümüne hizmet sunmakta ve Kemer pazarının ciddi bir kısmını elinde bulundurmaktadır.Rusya pazarı her zaman bütün acentalar için çok cezbedici

Tüm güncellemelerden e-posta yoluyla haberdar olun.