Avrupa'nın dev seyahat acenteleri Belek'te...

Avrupa’nın en büyük seyahat acentesi zincirleri TUI Travelstar ve Almanya’nın en büyük seyahat acenteleri zincirlerinden RTK grubu 2011 pazarlama çalışmalarını Belek’te yapıyor.

Turizm Aktüel Turizm Aktüel 31/12/2019 23:40

Halil ÖNCÜ- BELEK

Almanya’nın en iyi satış yapan 180 seyahat satış acentesi Belek Gloria Golf ve Gloria Serenity otelde bir araya gelirken, Gloria Serenity Otel Garden Restaurantta bir gala yemeği düzenlendi.

Gloria Otellerinin sahibi ve Özaltın Grubunun Yönetim  Kurulu Başkanı Nuri Özaltın  ev sahipliğinde düzenlenen Gala Yemeğine TUI TRAVELSTAR Genel Müdürleri Oliver Grimsel ve Lars Helmreich, TUI Pazarlama Direktörü Hasso Von Düring,  RTK Seyehat Acenteleri Grubu Başkanı Thomas Bösl , TUI AG Türkiye temsilcisi Hüseyin Baraner, Gloria Grubu Turizm Başkanı Özgür Cinkılıç ile Almanya’nın en iyi satış yapan 180 seyahat satış acentesi temsilcisi katıldı. Gecede uzun yıllardır Alman Seyahat Acentelerine her türlü desteği veren ve Gloria Otellerinin sahibi ve Özaltın Grubunun Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Özaltın’a bir teşekkür belgesi verildi.

“Misafir memnuniyeti öncelikli hedefimiz”...

Dev Teşekkür Belgesini ayakta alkışlanarak alan Gloria Otellerinin sahibi ve Özaltın Grubunun Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Özaltın yaptığı konuşmasında, “1995 yılı ortalarında Gloria Golf Hotels grubuyla turizm sektörüne girdiğimizde, en önemli hedeflerimizin başında, müşteri memnuniyeti en yüksek düzeyde, Türkiye’nin doğayla entegre olmuş en iyi otelini inşa etmek geliyordu. Aradan geçen yıllar sonra, Gloria ailesi olarak, bu hedefe ulaştığımızı görüyoruz ve büyük bir mutluluk duyuyoruz.

Bu hedefte tek başımıza değil, sizlerle beraber ulaştık. Bir taraftan her yıl Gloria grubu olarak hizmet sistemlerini geliştirirken, diğer taraftan sizlerin değerli müşterilerine daha iyi hizmet verebilmemiz için, eğitimi ön planda tuttuk ve geleneksel Türk misafirperverliğinin bize getirdiği sorumlulukla, en üstün müşteri hizmeti vermeye çalıyoruz.”dedi.

“TUI ile birlikte Belek ismini hafızalara kazıdık!”...

Gloria yönetimi olarak da kendilerini sürekli geliştirerek, yeni hizmet ürünlerine yatırım yaptıklarını da ifade eden  Nuri Özaltın , “ Bu bağlamda, Belekte’ki golf tesisini kurarak, Belek’in dünyada bir golf markası olarak tanınmasına herkesten çok çalışarak öncülük ettik. Ve de Belek’teki Gloria Verde tesisimizde ilk Thalasso uygulamasını başlattık. Bütün bu yatırımları yaparken, sizlerin desteğini hep yanımızda hissettik. Son olarak TUI ile birlikte Belek ismini hafızalara kazıdık ve sempatik bir yer edinmesini sağladık. Bu anlamda sizlere ve alilelerinize gelecekte mutluluk ve sağlık dilerken, işbirliğimizin gelişerek devam etmensi temenni ederken, Gloria grubu olarak başlarılar dileriz.”diye konuştu.

Baraner, “Türkiye artık Akdeniz sahil turizminde lider ülke durumuna geldi.”...

TUI AG Türkiye Temsilcisi Hüseyin Baraner ise gecede gazetecilere yaptığı açıkalamda, Avrupa’nın en büyük seyahat acentesi zincirleri TUI TRAVELSTAR ve Almanya’nın en büyük seyahat acenteleri zincirlerinden RTK grubunun yıllık toplantılarını ve 2011 pazarlama çalışmalarını Belek’te yaptıklarına dikkat çekerek,  tüm seyahat acentelerinin Belek’de ve Gloria’nın ev sahipliğinde olmaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi.

Turizmdeki son gelişmeleri ve Belek’i de değerlendiren Baraner“ Turizmde gelişmeler ve veriler çok iyi . Belek artık tam anlamıyla bir marka. Türkiye bence daha önce rekabeti yakalamak durumundayken, artık diğer ülkeler ile arasını rekabette iyice  açmaya başladı. Birçok konuda rakip ülkeler Türkiye’ye yaklaşamıyorlar. Türkiye artık Akdeniz sahil turizminde lider ülke durumuna geldi. Bütün Akdeniz çanağında birinci sırada. Türkiye’nin Belek gibi yeni yerler yapması lazım. Satılan ve müşterilerin istediği talep Belek gibi, altı ve üst yapısı düzgün olarak planlanmış bölgeler olarak öne çıkıyor. Turist bunu istiyor.

Türkiye artık mutlaka artık müşteri talebi görmeyen ve ucuza satılan turizm yörelerini yeniden şekillendirerek daha çok Belek’ler yaratabilir. Sahil turizminden konuşuyorsak,  Türk Turizminin geleceği Belek gibi organize turizm alanlarında.   Belek hem ciddi anlamda bir istihdam motoru, hem de Türkiye’ye çok ciddi gelir sağlayan bacasız açık sanayi bölgesi oldu. Belek sahilden Antalya-Alanya yoluna kadar mega  bir alan olarak büyük bir şekilde planlanıp tüm Akdeniz çanağının en büyük yaşam, dinlenme, tatil ve spor alanı olarak yapılandırabilse eminim ki en az 50 bin insanımıza daha iş sağlamış olur ayrıca en az bir milyar euro ciro daha fazladan yakalamış oluruz” dedi.

Tüm güncellemelerden e-posta yoluyla haberdar olun.