Pierre Loti Tepesi’ndeki turistik tesisler sahaya çıkıyor

İstanbul’un en çok resmedilen ve hakkında nice şiirler romanlar yazılan Pierre Loti Tepesi’nde yer alan turistik tesislerinin yenilenen satış ekibiyle tekrar sahaya çıkmaya hazırlanıyor.

31/12/2019 23:40

Tarihi Pierre Loti Tepesi bünyesinde yer alan otel, restaurant ve cafe mekanları Atalar Turizm tarafından işletilen Pierre Loti Tepesi Turistik Tesisleri bünyesinde bulunan Turquhouse Boutique Hotel’in 2004-2007 yılları arasında otelin müdürü olarak görev yapan deneyimli turizmci Deniz Dikkaya’nın tekrar sorumluluk alarak kurduğu satış kadrosuyla, hizmetlerini daha çok geniş bir kesime ulaştırmak için gün saymaya başladı.

İzmir ve İstanbul’da çeşitli otellerde önbüro ve satış kadrolarında uzun süre görev yapan Deniz Dikkaya, 2004 yılında Turquhouse Boutique Hotel’de otel müdürü olarak 2 yılı aşkın görev yapmıştı. Dikkaya daha sonra bu görevinden ayrılarak Polat Renaissance İstanbul Hotels’te Satış ve Pazarlama Müdürlüğü görevine kadar kadar yükselme başarısını göstermişti

Deniz Dikkaya daha sonra Polat Renaissance İstanbul Hotels’te’ki görevini bırakarak turizm işletmeciliğine soyundu ve kendi otel işletmesi ve turizm acentesını kurdu.

Deneyimli turizmci Dikkaya, İstanbul’da ki ilk göz ağrısı olan Pierre Loti Tepesi, ile gönül bağını hiç koparmadı. Bunun sonucunda da Atalar Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Şenol Ata ile yolları tekrar biraraya gelir ve Pierre Loti Tepesi’nde yer alan turistik tesislerin sorumluluğu Deniz Dikkaya’ya tekrar verilir. Dikkaya ilk iş olarak, satış kadrosunu kurarak oteli ve tesisi tekrar parlatmak ve eski günlerine getirmek için işe koyulmaya karar verir.

Pierre Loti Tepesi’ni tüm kesimlere açıyoruz

Turquhouse Boutique Hotel’in işletmecisi Deniz Dikkaya yaptığı açıklamada, ‘sadece tek bir Pierre Loti Tepesi var’ üzerine kurgumuzu yapıyoruz. Çok tecrübeli çalışma arkadaşlardan oluşan aktif bir satış pazarlama kadrosu kurarak sahaya çıkıyoruz.

Pierre Loti Tepesi’ni tüm şirketlere, acentelere ve turizm birliklerine tekrar hatırlatacak, özellikle devlet kurumlarını ağırlamalarımıza ağırlık vermek istiyoruz. Satış kadrolarımız, tüm sahalarda yüz yüze tanıtım yaparken, tesisimizi gerek görsel, gerekse de yazılı medyada çeşitli reklam ve haberlerle duyuracağız. Bunun haricinde günümüz dünyasının en hızlı trendi sosyal medyada da aktif ve renkli bir pazarlama planı ile tesisi hareketlendirmeyi planlıyoruz. Bundan sonraki sloganımızda,‘Pierre Loti Tepesi tekrar sahaya çıkıyor.’ Özellikle dünyada da büyük rağbet gören Türk dizilerini tesisimiz içerisinde çekim yaptırarak bilinirliğimizi ve eşsiz İstanbul manzarasını tüm dünyanın görmesine olanak sağlayacağız.

İstanbul’a gerek iş, gerekse de turistik amaçlı kim geliyorsa hedefimiz herkesin en azından tesisimize gelip bu mükemmel manzarada bir kahvemizi içmelerini sağlamak olacaktır. Otelimizde münferit kalışlar haricinde 67 odamızda çeşitli grupları konaklatabildiğimiz, grup yemekleri verebildiğimiz ve toplantılar organize edebildiğimiz için misafir kitlemiz çok geniş bir kısma hitap ediyor. Ayrıca genel sekreteri olarak görev yaptığım Ortadoğu Turizm ve Seyahat Acenteleri Derneği (OTSAD) sayesinde de Arap pazarında aktif bir tesis olarak adımızı daha rahat duyuracağız.

Pierre Loti Tepesi Turistik Tesislerimiz içerisinde yerli-yabancı tüm misafirlerimizi konaklatacağımız Turquhouse Boutique Hotel, Türk ve Osmanlı mutfağının en nezih örneklerinin sergilendiği Aziyade Restaurant, doyumsuz İstanbul manzarası eşliğinde çeşitli yiyecek içecek menüsünün servis edildiği Tarihi Kahve, Teras Cafe ve Nargile Bahçesinde zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacak, İstanbul’un keşmekeşinden uzaklaşıp Aziz İstanbul’un keyfine davet ediyorum.”

Deniz Dikkaya son olarak ta verdiği mesajında ise, ‘Şehrin içinde zamanın dışında’ konseptimizle yerli yabancı tüm misafirlerimizi Pierre Loti Tepesi Turistik Tesislerine bekliyoruz’ diyor.